E-Future-2011 / E-Mobility - Who is preparing our youth for the future as an energy consumer? Renewable energy, solar energy, wind energy, geothermal energy, Smard grid, electric vehicles, space technology / энергии потребителям / Los consumidores de energía / الطاقة للمستهلكين / Het energieverbruik / جنس / sesso /zużycie energii / اسکوتر برقی / Desertec ---------- Kontakt: Dorota Ziesch Tel.:0209 - 88339422 mail: redaktion-e-zukunft@web.de
Samstag, 24. März 2012
Techno Classica Messe
Gastbeitrag:
Vandaag de dag, dit jaar Techno Classica in Essen eindigt.
Ook dit jaar hebben we bezocht deze top beurs weer.
Als Nederlander hadden we een langere reis, maar waren nog op tijd als voorheen gepland met 9 klok locatie.
Onze club lidmaatschap van de Nederlandse Daf-club gelukkig hebben we niet betalen van de entree, met 4 personen waren zo al opgeslagen 80 euro.
Deze zaterdag de show werd zeer goed bezocht, voor een deel, de bezoekers geduwd in lange rijen door de gangpaden. Veel bezoekers probeerden uit de menigte met de uitgevoerde digitale camera's om de voertuigen te fotograferen op het display.
Maar dat was niet zo gemakkelijk. Times was een gat in de stroom van bezoekers uit de geselecteerde foto object dan moet je geen tijd om hun camera te verhogen en foto's nemen van het voertuig had. Van links naar rechts, of rechts en dan opnieuw en opnieuw mensen liep van de lens.
Met de dure Bugatti, Maserati, Lamborginis, DKWs, Horch en uitgegeven tal van andere klassieke auto's, die moeten kosten wat meer dan 100 000 €, snel gevormd clusters van fotografen die zijn gewoon te wachten om eindelijk het schot.
Onze Wim was er een duidelijk voordeel, want hij had altijd op onze beurs bezoekt zijn bijna drie meter hoge stand staaf hier, zodat het mooi weg over de hoofden van andere mensen kunnen foto's van de voertuigen.
De buzz in het publiek was ook dit jaar weer op internationaal niveau, veel van onze landgenoten, maar ook Finnen, Zweden, Frans en Engels werden gehoord.
Dit bewijst dat ook dit jaar dat de show heeft niets van zijn aantrekkingskracht verloren.
De Halls 1-12 waren: onderzoeken naast de buitenruimte waar de voertuigen private aanbieders.
Zeer interessant waren de klassieke landgoederen van de grote merken als Mercedes Benz, werd er ook veel geleerd over de ontwikkeling van automotive engineering. Sommige voertuigen waren uit de jaren na 1900 waren er enkele filmrecensies om de informatie te klemmen.
Voor onze vriend Gerrit hadden we vooral moeten aandacht besteden aan het elektrische veld, dat wil zeggen voertuigen met elektrische aandrijving.
Dit, echter, vonden we weinig bewijs of slechts een voertuig, en dat een vrachtwagen van het type Hansa Lloyd in de vroege jaren van de vorige eeuw. Dit was in het open. (Zie foto's)
Op de club niveau van de DAF-Duitse vrienden, spraken we voor een lange tijd, onze Mike probeerde zoals elk jaar de blauwe DAF Marathon Convertible om te kopen, maar wat hij niet ook dit jaar weer. Daarom zijn we erin geslaagd in deze staat, de lunchpauze en rusten er voor 1 uur. Rest onze voeten waren in het bijzonder nodig. Daarna ging het verder.
Zeer interessant, het gesprek met de baas van de Vereniging van Duitse musea voor de auto, motor en uitrusting eV, deze vereniging had ook een stand aanwezig en informeren geïnteresseerden over de Duitse museum straat of op een auto-musea in Duitsland.
Als een show auto, maar het was geen grote opzichtige oude auto's links is er maar een kleine Fiat Topolino.
In een interview vertelde het hoofd van de vereniging, dat zou in een auto museum in Altlussheim zijn veel van elektrische voertuigen. Het lokale management team zou een unieke collectie verzameld.
Het werd al snel de dag voorbij was en tegen 18 uur realiseerden we al onze voeten.
We eindigden ons bezoek aan de beurs, en verliet de Essen eerlijke kans met een totaal van 1782 digitale foto's.
Euer Henk Willem Utrecht
Links: Video
Link: www.deutsche-museumsstrasse.de
Link:
De 's werelds grootste tentoonstelling van vintage, klassieke en Young Classics industrie, de Techno-Classica, zal in het komende jaar nog meer attracties, meer aanwezig en meer exposanten, meer informatie en meer collector's bieden dan in voorgaande jaren. Dit versterkt de Techno-Classica, in 1989 de eerste grote tentoonstelling van de veeleisende klassieke muziek scene, haar rol als leidende ontmoetingsplaats en handelscentrum van de internationale klassieke muziek liefhebbers familie.
Nu al is 1.200 exposanten alle oppervlakken in de 20 beurshallen en de buitenruimtes van de Food Fair volgeboekt. De organisatoren van de Techno-Classica, de SIHA gevestigd in Herzogenrath, kan met meer dan 2.500 te koop verzamelaar auto's, oldtimers, klassiekers en Young Classics meer dan 180.000 bezoekers verwacht onder het motto "Only the best ..." meer dan alleen 's werelds grootste selectie van voertuigen bieden de liefhebbers: de Techno-Classica 2012 zal' s werelds grootste historische show van internationale autofabrikanten zijn.
De klassieke lijnen van de grote autofabrikanten zal even aantrekkelijk en uitdagend. Verjaardag zijn net zo goed een spectaculair infotainment-programma "24 Wereld show voor vintage, klassieke en prestige auto's, autosport, motorfietsen, onderdelen en restauratie - World Club Meeting ', zoals spectaculaire presentaties van historische auto's - en in zekere mate door nieuwe modellen. Momenteel is de Historikabteilungen de automaker gaan in de voorbereiding voor hun prestaties in een aantal van de presentaties op de thema's die reeds gevestigd.
• Mercedes-Benz is het de verjaardag "60 jaar Mercedes-Benz SL" in het hart van de grote merken presentatie in Hal 1 - en geeft speciale tentoonstellingen van alle SL-serie. Onder de hoogtepunten zijn een van de tien in 1952 gebouwd, Ur-300 SL, 500 SL, Lady Di en een 500-serie SL-R 107 in rally trim. De nieuwste SL, geïntroduceerd in januari 2012 in Detroit, en ten slotte de brug naar de moderne tijd. Op de 4750 vierkante meter staan om het werk van 17 gerenommeerde Duitse Mercedes-Benz clubs, partners, de Classic en de Mercedes-Benz Classic Center presenteren. Daarnaast wordt het probleem erkend Young Classics met interessante auto's te koop.
• BMW wordt van oudsher geassocieerd met de grote staat van Historische BMW Classic divisie bijna de hele zaal 12 In het centrum van München, de BMW 3 Serie presentatie. Met grote stukken van elk van de zes-serie nu een van de blauw en wit merk, dat de "drie", "de oorspronkelijke schaal graag in de sportieve middenklasse" in zijn verschillende versies, zoals het officieel heet bij BMW. Ook de verjaardag van 40 jaar BMW Motorsport GmbH - nu BMW M GmbH - wordt gevierd: met flashbacks naar de M1, BMW ontslagen Procar-serie of de Formule 1-activiteiten in 1983 door het winnen van de chauffeurs 'wereld kampioenschap met Nelson Piquet werden bekroond in de Brabham-BMW. De BMW Group rekent op de Mini merk is vertegenwoordigd: De Mini clubs zorgen voor een aantrekkelijke presentatie van het merk.
• De Volkswagen Groep biedt haar producten in hal 7 met merken van de Groep onder de slogan "Casual elegantie". De 400 vierkante meter merk Volkswagen stand is het onderwerp van de autosport op indrukwekkende wijze geïllustreerd met zes concurrentie voertuigen, waaronder een WRC polo, golf II Pikes Peak, een Kever Salzburg Rally en de Mille Miglia Ovaal Kever uit 1956. In de directe omgeving van het merk Volkswagen presenteert het merk Volkswagen voertuigen alleen met zeven opstellingen - en ook viert de 30ste verjaardag van caddy. Een voertuig herstel wordt gepresenteerd. Het Automuseum Volkswagen toont op bezoekers van het museum en de lezers van het klassieke tijdschrift "Auto Bild Classic" geselecteerd "super VW" van de 14 tentoongestelde voorwerpen zijn onder-de speciale tentoonstelling in het Automuseum Volkswagen - en geeft de verloot onder de deelnemers van het geluk kevers aan de winnaar of winnaars.
• De Motor City presenteert de tentoonstelling onder het motto "Nieuwe Tijd House" en geïllustreerd met de presentatie van een tiental nieuwe aanwinsten van de vordering, omdat alleen 's werelds museum van een autofabrikant mar-kenübergreifend communiceren met auto-mijlpalen een sterling prestaties tot meer dan 125 jaar autogeschiedenis. Een van de hoogtepunten van de Autostadt stand is voorzien van een zeldzame Koco-kleine auto van het jaar 1923 de Erfurt bedrijf Koco-Werke GmbH, een design-icoon Cisitalia 2002 Gran Sport uit 1947 geschreven door Battista "Pinin" Farina en een van de ongeveer 9.200 DeLorean DMC 12, - werd gebouwd 1981/82 in Dunmurry, Noord-Ierland - met roestvrij stalen behuizing. Audi Tradition zal gaan onder het motto "heuvel klim" op de Techno Classica 2012 aan de start. Legendarische auto's als de Audi Sport Quattro Pikes Peak, zal de Auto Union Type C met dubbele wielen, de Audi Alpine Victor of de NSU 1300 TT naast andere auto's en motoren op een totaal van 700 vierkante meter worden getoond. Terwijl Audi Tradition in bewezen Marnier in hal 7 presenteert, de verschillende clubs onder het overkoepelende merk van de Audi Club International (ACI) voor het eerst in hal 7.1. om te zien.
• De Lamborghini, Audi AG sinds 1998, tellen, behandelt de geschiedenis van de twaalf-cilinder motoren en auto's van het merk uit Sant'Agata Bolognese, evenals de klassieke onderdelen aanbod wordt gepresenteerd.
• Bentley en Bugatti, evenals in voorgaande jaren, een gezamenlijke stand - in thema van dit jaar van de moedermaatschappij "sportiviteit en elegantie." De individuele tentoonstellingen zijn opgesteld op nog niet, maar beide zijn de Bentley merk als de Bugatti merk op zich voor sportiviteit en elegantie - dus de keuze moet niet moeilijk zijn.
• Porsche-fabriek in 2012 als eerste geïnstalleerd in Hal 7 - ". 40 jaar van de 911 Carrera RS" en viert Vijf voertuigen - de Porsche 911 Carrera RS 911 Carrera RSR naar de Porsche 911 van de huidige serie 991 - de verjaardag krans vorm. Porsche Classic zal communiceren met de originele onderdelen van 35.000 originele onderdelen aanbod in het bereik van vaardigheden en de restauratie van klassieke Porsche bewijzen glasvezel-ca-gen met een restauratie-object.
• De Volkswagen-groep, Seat en Skoda merken weer vertegenwoordigd zijn in 2012 met grote presentaties op de Techno-Classica en geven details op een later tijdstip.
• Ford heeft in de Techno-Classica 2012 vier redenen te vieren: 60 jaar Ford hele wereld, 50 jaar Ford Taunus 12M (P4), 40 jaar en 30 jaar van de Ford Granada Ford Sierra. Van elk model verschillende tentoonstellingen te laten vertegenwoordigen, als de hoofdpersoon van het jubileum. Buiten de wil, de life support casting eV voor het eerst een van de verloting voertuigen voor het jaar 2012, stel je een Ford Taunus 12M (P4), de Ford Club stand in Essen voor het publiek - samen met de specificaties van de Ford Club Ford OSI , twee Ford Escort, een Ford Capri III in originele staat, en een Ford Fiesta MK III zal in hal 3 op de Ford site om 18 historische Ford-modellen te bewonderen.
• Opel viert de 150ste Bedrijf-jarig bestaan - met interessante en spectaculaire tentoonstellingen van elk decennium van de oude gevestigde bedrijf in Rüsselsheim. Toen Adam Opel in 1862, zijn bedrijf als een naaimachine fabriek werd opgericht, had hij geen idee dat de Adam Opel AG, 's werelds grootste fietsfabrikant in de jaren 1930, de grootste AutoPro Europa fabrikant van reserveonderdelen en 150 jaar later, een van de toonaangevende Duitse autofabrikant zou zijn - op de Techno-Classica Classic Opel Opel Europa gepresenteerd naast klassiekers en het begin van naaimachines, fietsen Opel, historische re-Opel motoren en een aantal van de producten van Opel Frigidaire koelkasten.
• De Fiat is vertegenwoordigd met de merken Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Abarth en Jeep in 2012 op de Techno-Classica een - en dan zien we het gehele spectrum van auto-Italiaanse levenslust. Traditioneel, die de details van de tentoongestelde voorwerpen aangekondigd tot vlak voor de opening van de Techno-Classica.
• Ferrari tot 90 procent in Fiat-dochteronderneming is, wordt traditioneel versierd met een grote stand in hal 3 met spectaculaire auto's van Maranello - en de "Idea Ferrari Classiche" zal naar verwachting worden gepresenteerd: in het midden-punt is de certificering van Ferrari klassiekers de "Certificato di autenticità".
• Peugeot Citroën en presenteren hun geschiedenis in de afgelopen jaren, Hal 4 -, omvat de twee Franse ondernemingen over hun traditionele tentoonstelling thema's en tentoonstellingen zijn nog steeds in stilte.
• Volvo maakt gebruik van de Techno-Classica 2012 in voor een grote verjaardag: "Volvo Amazon Kombi 50 jaar - 1962-2012" is het motto van de Zweedse autofabrikant. Aangetoond dat in Hal 3, vermoedelijk zes interessante Volvo station wagons, waaronder een politie-auto, een Volvo afgestemd Exem-EVC-lange staart en een ongerepte origineel uit 1964. Superlatieven ook op het nieuws van de wijnoogst, Young Classics en merk clubs: voertuigen lover-Meer dan 200 verenigingen van eigenaren zijn zichzelf en hun diensten met de meeste creatief ingerichte stands op de Techno-Classica - en de klassieke beurs in 2012 's werelds grootste bijeenkomsten van klassieke en panel-het maken van clubs.
Superlatieven ook op het nieuws van de wijnoogst, Young Classics en merk clubs: voertuigen lover-Meer dan 200 verenigingen van eigenaren zijn zichzelf en hun diensten met de meeste creatief ingerichte stands op de Techno-Classica - en de klasse-sik Fair in 2012 maken het 's werelds grootste platform voor ontmoetingen en club classics.
Daarnaast is de Techno-Classica opnieuw in 2012, 's werelds grootste infotainment show op klassieke auto's. Zelfs voor professionele creatieve restauratie bedrijven, auto literatuur providers Ersatzteilhänd-ler, accessoires leveranciers, horloges en kunsthandelaren, maar ook kunstenaars en galeriehouders, en niet het minst, model auto leveranciers en fabrikanten is de klassieke wereld eerlijk, het evenement met de meest intense internationale - Len beroep. Dit geldt ook voor de toeleverende industrie, waarvan de prestaties op de Techno-Classica afspiegeling van de economische groei van de vintage en klassieke markt.
De hoge zichtbaarheid van de Techno-Classica bracht ook aan het 24e Editie in 2012 was een grote vraag naar internationale exposanten: Meer dan 1.500 bedrijven uit meer dan 20 landen hebben gesolliciteerd naar een plaats in de Techno-Classica - zoals uit Spanje, Argentinië, Frankrijk, Zweden, Portugal, USA, Italië, Denemarken , Zwitserland, Monaco, Hongarije, Polen en Nieuw-Zeeland. En van oudsher gerenommeerde geoptimaliseerde klassieke bedrijven uit Nederland, België en Groot-Brittannië op de Techno-Classica is sterk aanwezig: samen met zijn Duitse concurrenten, ervoor zorgen dat ze dat het aandeel tellen met ongeveer een derde procent van de buitenlandse bezoekers van de piekwaarden .
"Deel de Passie '- delen de passie - is het motto van de Techno-Classica: timers, old-Met zijn ongeëvenaarde bereik van de verkoop, Young Classics, Lover auto's en luxe auto's, met hun uitgebreide infotainment-systeem met zijn unieke Historisch presentaties van de autofabrikant aan de klassieke wereld beurs, de zelfopgelegde eis:
Alleen de beste ... - Alleen het beste.